Пошуковий запит: (<.>A=Гілевич В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Форнальчик Є. Ю. Вплив певних чинників на динаміку транспортного потоку, який долає регульоване перехрестя [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2012. - № 3. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2012_3_4
|
2. |
Форнальчик Є. Ю. Техніко-технологічний аналіз регульованих перехресть з магістральними вулицями [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 558-564. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_89
|
3. |
Форнальчик Є. Ю. Взаємозв’язок між технічним станом автобусів та їх розгінними швидкостями під час проїзду перехресть [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2013. - № 6. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_6_3
|
4. |
Гілевич В. В. Вплив дорожніх та автомобільних чинників на сумарні затримки транспортних потоків перед регульованими перехрестями [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2015. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2015_5_6
|
5. |
Гілевич В. В. Визначення граничних меж влаштування нерегульованих пішохідних переходів за критерієм затримки транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич, І. А. Могила, О. С. Міхоцький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_23 Виявлено взаємний вплив між транспортними та пішохідними потоками на нерегульованих переходах. У середовищі VISSIM створено модель нерегульованого пішохідного переходу. Встановлено, що інтенсивність транспортного та пішохідного потоків впливають на транспортні затримки. Запропоновано рекомендації щодо співвідношення між транспортними та пішохідними потоками для влаштування нерегульованих і регульованих переходів.
|
6. |
Ковалишин В. В. Вплив дорожніх умов на інтервали та швидкість руху транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Ковалишин, В. В. Гілевич // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_41
|
7. |
Форнальчик Є. Ю. Вплив технічного стану транспортних засобів на динаміку проїзду перехресть [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 3(4). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_3(4)__2 Показано вплив зносу деталей циліндро-поршневої групи двигунів на зменшення тягової сили на ведучих колесах автомобіля, що супроводжує зниження динаміки проїзду ним перехрестя. На підставі цього запропоновано коректувати тривалість світлофорного циклу.
|
8. |
Гілевич В. В. Врахування інтенсивності пішохідного потоку у розрахунках режиму роботи світлофорного об’єкта [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич, І. А. Могила, О. С. Міхоцький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2017. - № 866. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2017_866_23 Досліджено затримки транспорту та пішоходів за різних інтенсивностей їх руху та різної тривалості дозвільного сигналу для пішоходів на регульованих перехрестях. Встановлено, що за певних співвідношень між цими інтенсивностями використання традиційного підходу до розрахунку тривалості пішохідної фази неадекватно відображає фактичну потребу в ній. Запропоновано враховувати одночасно ці співвідношення у розрахунках режимів роботи світлофорних об'єктів.
|
9. |
Форнальчик Є. Ю. Рівень насичення автомобільною технікою обласних і міських поселень та кількість ДТП [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2018. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2018_2_4
|