Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гілевич В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Форнальчик Є. Ю. 
Вплив певних чинників на динаміку транспортного потоку, який долає регульоване перехрестя [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2012. - № 3. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2012_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Форнальчик Є. Ю. 
Техніко-технологічний аналіз регульованих перехресть з магістральними вулицями [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 558-564. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_89
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Форнальчик Є. Ю. 
Взаємозв’язок між технічним станом автобусів та їх розгінними швидкостями під час проїзду перехресть [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2013. - № 6. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.45 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гілевич В. В. 
Вплив дорожніх та автомобільних чинників на сумарні затримки транспортних потоків перед регульованими перехрестями [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2015. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2015_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гілевич В. В. 
Визначення граничних меж влаштування нерегульованих пішохідних переходів за критерієм затримки транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич, І. А. Могила, О. С. Міхоцький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_23
Виявлено взаємний вплив між транспортними та пішохідними потоками на нерегульованих переходах. У середовищі VISSIM створено модель нерегульованого пішохідного переходу. Встановлено, що інтенсивність транспортного та пішохідного потоків впливають на транспортні затримки. Запропоновано рекомендації щодо співвідношення між транспортними та пішохідними потоками для влаштування нерегульованих і регульованих переходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.821 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ковалишин В. В. 
Вплив дорожніх умов на інтервали та швидкість руху транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Ковалишин, В. В. Гілевич // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Форнальчик Є. Ю. 
Вплив технічного стану транспортних засобів на динаміку проїзду перехресть [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 3(4). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_3(4)__2
Показано вплив зносу деталей циліндро-поршневої групи двигунів на зменшення тягової сили на ведучих колесах автомобіля, що супроводжує зниження динаміки проїзду ним перехрестя. На підставі цього запропоновано коректувати тривалість світлофорного циклу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.825 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гілевич В. В. 
Врахування інтенсивності пішохідного потоку у розрахунках режиму роботи світлофорного об’єкта [Електронний ресурс] / В. В. Гілевич, І. А. Могила, О. С. Міхоцький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2017. - № 866. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2017_866_23
Досліджено затримки транспорту та пішоходів за різних інтенсивностей їх руху та різної тривалості дозвільного сигналу для пішоходів на регульованих перехрестях. Встановлено, що за певних співвідношень між цими інтенсивностями використання традиційного підходу до розрахунку тривалості пішохідної фази неадекватно відображає фактичну потребу в ній. Запропоновано враховувати одночасно ці співвідношення у розрахунках режимів роботи світлофорних об'єктів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.319 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Форнальчик Є. Ю. 
Рівень насичення автомобільною технікою обласних і міських поселень та кількість ДТП [Електронний ресурс] / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автошляховик України. - 2018. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2018_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.044 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського